luni, 6 decembrie 2010

SONDAJ DE OPINIE EU-ROMANIA

Zilele astea ma ocup de asa ceva( chiar daca multi dintre voi sunt putini nedumeriti de ce se implica Vlad in activitati de genu').In orice ONG se lucreaza cu oameni.Eu-ROMANIA fiind un ONG trebuie sa lucram cu oameni. Voi sunteti oameni si am nevoie de parerea voastra(din nou) in acest sondaj de opinie. Cine vrea sa-mi dea un raspuns sincer, rog sa o faca. Totul va fi sub anonimat deci...astept pe mess, pe blog sub forma de comment, in orice fel, este bine venit(daca vine repede).

UPDATE:Mai am de facut aprox. 40..hai ca putem:)
UPDATE:Am terminat totul, cu un mare ajutor din partea lui Dizzy si Mihai. Multumesc tuturor care si-au pierdut ceva timp pentru a raspunde la cele 10 intrebari.

3 comentarii:

  1. raspunsurile le vreau la modu:
    1.
    2.
    3.
    4 etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu cat de bine o sa raspund,dar totusi incerc ..
    1.da,am auzit ..
    2.da,cativa..
    3.nu
    4.nu
    5.nu prea cred ca asta e solutia..
    6.poate e o modalitate usoara,dar cu siguranta nu e cea mai usoara..
    7.sincer,desi in ultima vreme sunt tot mai multe campanii de genu,insa eu am impresia ca din ce in ce mai multa lume foloseste droguri
    8.scoli,facultati :-??
    9. cred ca stiu una "alaturi de voi",dar nu sunt sigura..
    10. o sa ma gandesc mai bine si o sa iti raspund peste cateva zile..

    RăspundețiȘtergere
  3. merci pt raspuns:* daca ai nevoie vreodata de ajutor, poti sa-mi spui.

    RăspundețiȘtergere