joi, 25 noiembrie 2010

proiectul aproape de final (teaser)

    Am fost cam optimist cand am spus ca voi termina de lucrat la "filmul" meu pana in 29 noiebrie. Din lipsa de idei care sa-mi placa, din lipsa de timp si putin si din lipsa de fonduri, cred ca voi amana totul pana in 1 decembrie.
Am reusit sa scot cateva pareri de la voi in legatura cu proiectu' asta si pot sa ma declar oarecum multumit de reactie:). Sunt si persoane care s-au aprins cand au auzit sintagma "fara brad taiat de craciun".Sincer ma asteptam sa nu inteleaga orice gibon mesajul care il expun.
Si cam asa va arata pe tricouri, trotuare(n-am s-o fac eu) si in diferite locuri la care nu m-am gandit inca.
Daca tot ii dau drumu de 1 decembrie, nu trebuie sa uitam de fratii vostrii de peste Prut.
Le multumesc:
                         - Genuine Advertising http://www.genuineadv.ro/                                                       
                        -celor care mi-au dat impresia ca vor sa ma ajute, si m-au dus de nas
                      -lui Minescu, Mihai Minescu pentru partea de graffiti
                      -Politiei comunitare :) pentru ca probabil nu ma va amenda pentru vandalism(mint)
                      -Vlad considera ca trebuie sa-ti multumeasca si tie pentru ca l-ai sustinut si, chiar si asa, se bucura ca ai ramas fara facebook:D

Vlad ii multumeste lui Marius pentru ca s-a oferit sa poarte orice mesaj pe tricou, oricat de tampit ar fi mesajul.
Marius ii multumeste lui Vlad pentru multumiri si promite.

Un comentariu:

  1. -celor care mi-au dat impresia ca vor sa ma ajute, si m-au dus de nas
    Ar trebuii sa ma simt?
    Imi pare rau dar nici eu nu am avut prea multe idei sa te pot ajuta..

    RăspundețiȘtergere