sâmbătă, 18 decembrie 2010

AS VREA SA...

Vine Craciunul. In jur este mare agitatie, peste tot, la tv, pe strada, mai scurt spus, toti romanii isi fac griji care mai de care mai tampite, cum ar fi " ce punem pe masa de Craciun", de parca tot anul nu ar manca nimc.
In perioada asta toti vor cate ceva, asa ca m-am molipsit si eu:).
As vrea sa am mult timp liber.
As vrea sa-ti spun mult ca sa gandesc putin.
As vrea sa fiu fix nimeni, sa scriu despre nimic.
As vrea sa nu mai depind de nimic, nici macar de cuvintele unora spuse parca intr-un sir indian.
As vrea sa nu mai incerci sa cauti scuze, am sa ma prefac ca te cred.
As vrea sa am cu cine sa desfasor un proiect de ajutorare la orfelinat.
As vrea sa pot vreodata sa rezolv problema aurolacilor si a cersetorilor din oras, si asta nu prin pancarde lipite in intersectii.
As vrea sa nu mai vad romani care lasa capu' plecat, vreau sa vad romani iesind in strada pentru drepturile lor.
As vrea sa vad romani care-i starpesc in bataie pe ungurii care cer ca Ardealul sa fie anexat Ungariei.
As vrea sa nu mai dau de "boxeri" oriunde ma duc si totusi, vreau ca modernul sa fie recunoscut oficial pentru "zona cu cea mai mare medie de boxeri/m2".
As vrea ti se intample ce e mai rau , pentru simplu fapt ca incurajezi taierea brazilor.
As vrea sa ninga toata iarna, in fiecare zi.
Cer prea mult pentru Craciun. Stiu.
As mai scrie dar, mi-am amintit de o piesa si , oricum si eu as scrie aceleasi lucruri:




Versurile lui iti rup capu' grav ca Faramita Lambru:)
(postare nefinalizata)

2 comentarii: