sâmbătă, 18 decembrie 2010

Iarna grea

Cred ca de aproape o saptamana ninge in fiecare zi. Iarna grea, dar imi place, o iubesc la fel de mult ca multe alte lucruri. Nimic( sau cu mici exceptii) nu ma face mai fericit decat sa vad in jurul meu oameni bucurosi, oameni care zambesc. Stiu, nu toata lumea e fericita iarna, poate au si motive sa nu fie dar, mie-mi place tot ce inseamna iarna(mai putin Craciunul), imi place  sa vad cum totul e alb(prin ochelarii e soare), inclusiv toate drumurile si trotuarele, cum copii se joaca cu zapada, cum baiatu' cu Subaru pe care-l vad in fiecare zi incearca sa iasa din tipar si face tot felul de derapaje in intersectie pe zapada( daca tot nu-i curata nimeni drumul, macar distractie sa fie).

Am trecut azi cu treaba prin aradului si...uite asta:


                               
NU e facut de mine.  E imens..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu