duminică, 23 ianuarie 2011

Zapada si Plumb

"Decembrie, dupa o zi grea si o seara cu discutii interminabile dar parca necesare m-am pus foarte tarziu in pat. Un lucru normal pentru perioada asta , am insomnii. Incerc totusi sa adormn, dar in zadar , orice lucru  din capul meu devine un gand care ma "macina", imi pun o gramada de intrebari..de parca mi-as putea raspunde. Ma intorc spre geam , afara senin, se vad stelele pe cer. Incep sa privesc insistent. Deodata o stea cazatoare imi capteaza privirea. Potrivit legendelor din mitologia greaca, atunci cand vezi o stea cazatoare trebuie sa-ti pui o dorinta si aceasta va avea mari sanse sa fie indeplinita.
NEAH, aici nu e mitologie, dorintele nu ti le poate indeplini nimeni , totul depinde de tine insuti, chiar daca aici e vorba de aceeasi meduza cu mainile plapande si moi de parca n-ar avea oase si cu aceiasi privire indreptata spre ochii lui rosii, dilatati si oblici ca ai unui delegat american in Irak.
Deschid fereastra si simt un aer rece parca rusesc, respir adanc, ma simt parca as fi la bunici.
Incep sa ma gandesc la tot felul de lucruri, care uneori sunt asa incurcate incat poti s-o iei la fuga intr-un ritm dement.
E decembrie si , paradoxal, eu vreau sa stau pe iarba, sa ma aspire uimita fiindca o simt de fiecare data ca prima oara.
Ma arunca intr-un spatiu al asteptarii, asteptand sunetul telefonului, zapada sa cada, un da sau nu.. totul numai de bine.
Cronos roade totul cu nisipul din clepsidra si, pur si simplu , n-ai ce-i face..timpul care trece nu ti-l mai poate da nimeni inapoi(sau).
Cum poti sa fi altfel cand lumea nu mai este reala, cand viata isi promulga legi noi si inimile zboara in aer, si totusi totul se poate prabusi in clipa urmatoare.( ca un Tupolev sabotat de rusi).
Daca tu tii asa de mult, asuma-ti riscul chiar daca eu cred ca n-o sa-ti placa..
Sunt sigur ca totul se va stinge rapid ca un junkyst."


P.S.  Postarea nu-mi apartine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu