luni, 24 ianuarie 2011

"Lectia de viata"

          Azi, dupa cum am anuntat, a fost prima zi din proiectul " Lectia de viata". Am fost la un centrul de primire in regim de urgenta unde,sunt copii abuzati. Totul a fost peste asteptarile mele, conditiile din centru sunt excelente, copiii sunt foarte bine educati, personalul angajat acolo e excelent.
   Ne-am jucat cu ei, au vrut sa se joace cu zapada si asta am facut( ce-i drept multi dintre noi vor raci, trebuie sa recunosc, ne-am cam luat bataie). Copiii sunt foarte receptivi si cooperativi, dar unii dintre ei inca mai au traume.
E ciudat sa ti se spuna domnu' sau doamna(dupa caz) si sa ti se multumeasca pentru orice, trebuie sa-i dezobisnuim sa mai faca asta cu noi, trebuie sa inteleaga ca ne sunt egali noua. Eu personal ( nu am discutat cu ceilalti din asociatie, posibil ca si ei sa aiba aceleasi intentii) vreau sa ii evidentiez pe cei mai retrasi, vreau sa ii ajut sa iasa in fata, sa nu mai fie timizi, sa se deschida. Nimic nu poate fi mai frumos decat sa-i vezi pe acei copii zambind.
Nici nu pot sa scriu ce simt acum, sunt foarte fericit pentru ca mi s-a acordat sansa asta.
Nemeritat, am primit tot ce mi-am dorit pentru inceputul de an:).
Maine  dansam cu copiii de la Ioan Slavici. Nu stiu sa dansez dar, invat odata cu ei:)). Voi mai scrie pe blog despre asta, sunt trei centre, sase saptamani, voi avea ce scrie cu siguranta:).


Asa de final, pun o poza cu omul de zapada care l-au facut azi copiii. Ei au spus ca e un om de zapada bebe, un"bebe" al lor, cu pampers:).

Probabil postarea nu e destul de ok dar, promit ca o voi edita cand voi fi mai odihnit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu