miercuri, 28 decembrie 2011

hipnoza

          Departe de orasul cenusiu, retras in camera galbena cu becuri pe jumatate arse a caror lumina difuza strapunge aburul de cafea si fumul gros de tutun..dezmortesc o dorinta de a scrie..orice. Anul asta imi lipseste zapada care sa curete jegul de pe strazi. Imi doresc imaculatul.. In dorinta asta de zapada gandul ma duce spre iarna trecuta cand...
 Poate un om a murit..poate o inima s-a stins... Poate tu ai ucis..poate nu tu...poate a ta ruina.. Nu-ti spun ca insuti sa cercetezi.. Eu poate nu mai vreau sa vad curand..cum ninge.. Daca stiu? Paremise ca nu e benefic..cine sa asculte?..eu n-am auzit! Asta este de pe cand ninsoarea ratacea..trecand pe a ta strada pe care varsai de curand...filosofie... Si cand..grav bolnav si ranit iti vei tari corpul prin sanatorii si spitale...voi sta privind...al vietii vals.. Gandind...traind de parca n-ai fi fost..ce trist..amor? Film derulat parca ieri, psicho-triller..suspans..sila..prefacatorie.. mi s-a parut subiect de prima pagina..noapte de iarna obscura..ce festin..
Cuprins de lehamite..habar nu am despre ce vorbesc..subiect urat ca prima noapte langa NATO..da cred ca vorbesc de armata...
    Ma reintorc in timp si...In zenit cel mai greoi cer..respir adanc...aer rece imi intra in torace...lumina becurilor evidentiaza aburul iesind din canale...cimentul imi este greu sub bocanci. Totul este inghetat si nu-mi place..cu pasi goi merg instinctiv spre pace...e haos aici...te simt in apropiiere...taximetrist..eesti cancer... Singur..gigant viking mult prea nesigur...foarte subtil trec pe langa..raman tacut, surd si mut...rasuflu brut..copilei..

Nefinalizat:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu