joi, 3 martie 2011

o stare de fapt

 Sper ca a trecut totul. Ultimele doua zile au fost oribile, trei ore de somn si multa durere si stres. Azi a fost groaznic, la centrul de plasament simteam ca nu pot sa fac nimic, nu eram in apele mele, eram irascibil, nu stiu..daca ceva nu iesea cum vroiam eu, ma enerva. Am incercat sa ma controlez dar, imi cer scuze copiilor carora le-am vorbit pe un ton mai expresiv doar pentru ca nu mai puteam sa le accept glumele de prost gust, e vina mea, deobicei reusesc. Acum e foarte bine, sunt mai fericit ca niciodata in ultimii  ani, adevaratele probleme s-au rezolvat. Nu pot sa descriu in cuvinte ce am simtit azi, a fost gen de la agonie la extaz. Am simtit ca pierd...TOT ce am. Dar nuu, inca o data Jah a tinut cu mine. Cat de greu a fost, n-as mai vrea sa trec prin asa ceva niciodata.
Cum spunea personajul ala ciudat din Papillon "Iubirea si muzica sunt cele mai puternice droguri". Asa e, chiar avea dreptate(dar doar la faza asta).
 Jah bless!

si o melodie care in seara asta e..la fel de speciala ca ea:

Un comentariu: