vineri, 7 ianuarie 2011

Punct. Hai , joaca-te..

Vreau sa va spun ca proiectu'(defapt 2 in 1 sau ce a fost) de asta iarna a fost un real succes. Prin promovarea unor mesaje prin fel de fel de modalitati am reusit de unul singur sa conving mai mult sau mai putin cateva multe persoane sa renunte la bradul taiat si sa-si achizitioneze brad in ghiveci sau artificial, fiind doua modalitati prin care sa nu mai omori atmosfera pentru un cacat de traditie. Si nu au fost putini, aproximativ 50-60 de persoane care chiar au vrut sa fie solidari cu campania mea. Daca ai vrea sa stii procentual cat inseamna.. e undeva la 10-12% din totalul persoanelor carora m-am adresat. Mentionez ca, probabilitatea ca numarul sa fie mai mare e uriasa, luand in considerare faptul ca multi si-au luat oricum brad artificial , fara sa fie influientati deloc de ce am facut eu.
Acum despre blog..  Blogul si-a atins scopul in mare parte dar, avand in vedere ca nu inteleg anumite lucruri, nu-l mai pot tine. Conceptul de blog in formatul asta pentru mine insemna sa scriu.. despre mine. Cum nici cele mai apropiate persoane mie nu reusesc sa scoata cine stie ce despre mine, nu inteleg cum as putea sa scot eu pe blog detalii, intamplari si ganduri pentru orice semidoct?
In doua luni blogul a reusit sa numere 12 postari( 13 cu asta). Azi , pentru o saptamana , am deschis posibilitatea de a comenta pe blog ca anonim. Inca ceva, Cele 12 postari, nu sunt ale mele aproape deloc, drept urmare, eu nu pot primi merite, aportul meu fiind aproape nul. Nu cred ca trebuie sa ofer transparenta in ce scriu. Cand va considera necesar, cine a scos din capul meu randurile ce le-am pus pe blog, va culege laudele voastre cu siguranta:)). Pe mine m-a ajutat enorm fara sa aiba vreun beneficiu clar. Singurul lucru care cred ca l-a inteles e acela ca, nu poti cataloga un om doar dupa faptul ca se drogheaza si, a vazut si ea pe pielea altora ca orice drog poate fi eliminat din viata oricui , cu multa vointa.( sa nu se inteleaga gresit, Vlad nu agreeaza si nu incurajeaza sub niciun fel consumul de droguri).
As putea sa mai tin blogul, dar pentru nimic, fiindca postari nu ar mai aparea oricum. As mai avea nevoie de blog , dar va trece mult timp pana atunci. Posibil ca Vlad sa se mute pe .ro sau sa-si redeschida blogul, pentru a promova scurt-metrajul care se va "scurge pe internet".( nu prea curand, treaba asta implica o mica suma de bani, care sper s-o obtin cat mai repede. Nu promit nimic, singurul lucru de care sunt sigur e ca va iesi odata si odata, si ca va fi fluierat dupa ce va ajunge pe retina multora, ca " O noapte furtunoasa" in 1979.)
Va multumesc tuturor pentru timpul care vi l-ati ocupat cu blogul meu.
Iti multumesc si tie pentru tot ce ai facut din blogul asta.



Pana atunci mi-ar placea sa vad parerile voastre despre ce am scris pe blog. Eu nu mi-am format o parere despre el. Vreau sa o vad p'a voastra.


13 postari
13 ianuarie, JOI
13 septembrie, JOI
13 februarie, JOI
13 ianuarie, JOI
2010, JOI
2011, JOI
2013, intr-o zi de JOI
Iunie, intr-o zi de JOI ...
Cel mai bun citat din 2011:" putin bolnav dar o sa-ti treaca intr-o JOI , pentru ca JOI e curat, lung si slaab ca o lacrima".


UPDATE: Am decis, dupa o lunga bataie de cap sa mai pastrez blogul, fiind convins de cativa pioni. Am gasit un caiet vechi ca vinul si...voi umple blogul de postari:)) big up.

3 comentarii:

  1. chiar nu int. care e trb ku blogul asta.....pare km ciudat tot ce ai scris.....dar parca randurile ce le-ai scris sunt scrise de un om de stiinta......

    RăspundețiȘtergere
  2. ungure, poti sa si traduci daca vrei sa inteleaga cineva, maghiara stii doar tu si atat.

    RăspundețiȘtergere