marți, 9 noiembrie 2010

...

Aceste randuri nu sunt o discutie sau o dezbatere.
Inainte sa spun orice,trebuie sa stii ca omul e raul. Eu sunt rau si tu nu ai nevoie sa auzi ce am eu de spus.
Eu sunt un om simplu, visele mele sunt complicate, daca as fii un om complicat, visele mele ar fi simple.
Sa nu avansam in idei gata formate, ar insemna prejudiciu. Eu nu as putea sa traiesc, uitandu-ma in jur si nefacand nimic. Sa citesti mult, sa calatoresti mult, sa cunosti oameni si sa-i lasi sa vorbeasca, sa incerci sa asculti ce spun. Nu ne dam seama ce cadou am primit prin natura, prin constiinta si mai ales prin subconstient. Nu-mi vine sa cred cat de usor pot controla o masa de oameni si totusi cat de greu imi este sa schimb parerea unei singure persoane intr-o discutie in contradictoriu (si de ce sa vreau asta?).
 Ar trebui sa stiu faptul ca nu avem dreptul sa ne plictisim .Cand spui '' ma plictisesc '' , spui de fapt : sunt gol inauntru , spui " caut salvarea prin obiect ". Nu avem destul timp sa ne plictisim .

In lumea asta , succesul distruge talentul!
 Datoria ta e sa fii vesel ca esti sanatos si ca participi la acest miracol.
Eu sunt om. Eu sunt un om special, nu diferit.

5 comentarii: