luni, 15 noiembrie 2010

16 zile si sare in aer

Mai sunt 16 zile pana dau drumu' la proiect. Chiar daca nu prea am spus pana acum care e tema protestului, s-au gasit multi asa zisi "credinciosi" iritati ca dupa barbierit, care considera actiunea mea ca fiind impotriva religiei lor si impotriva sfintei traditii. Trebuie sa spun ca, pe vremea cand Biblia a fost scrisa, lumea nu se confrunta cu poluarea, nu exista problema asta. Acum textul trebuie adaptat noilor conditii. Nu inteleg cum poti sarbatori prin autodistrugere. Mai bine te lovesc decat sa te evit.
Tu esti un specimen care, cand a auzit in mare despre proiect a spus baaa...de ce sa ma gandesc eu la poluare cand altii fac milioane( in valuta)..Tocmai aia e problema, milioanele sunt facute de pe spatele tau, tu ii impingi banii in conturi fara sa-ti dai seama. Tu trebuie sa te gandesti ca aerul il respiri, si trebuie sa faci ceva. Vlad nu e un exemplu de directie, nu trebuie sa-l urmezi, eu doar imi cresc ideile, tu poti prelua idei gata formate si sa le duci la bun sfarsit, nu e scopul meu.
Vreau sa-ti spun semidoctule ca, orice comparatie cu vreun inchipuit din greenpeace care primeste replici gen"esti fumat?" nu e necesara. Ironia ta o inteleg, pentru ca sunt foarte ironic si arogant la randul meu(nu eu am spus-o).
Obiectiile tale nu schimba nimic in desfasurarea protestului, atat timp cat actiunea e sustinuta financiar 100% de mine.
Singura problema discutabila ar fi: cand ii dau drumu', in 30 noiembrie sau in 2 decembrie? hai fiule alege.:)



Ps:  nu trebuie sa va atacati, postul are tinta clara...probabil am facut foarte multe greseli sus...updatez  pe parcurs..ce am scris nu e adevarat sau fals...doar este. Materialele sunt in tipografie cu toti robotii..idei de la cei multi...astept, texte inclusiv.

2 comentarii:

  1. sincer pana pe la mijloc am crezut ca stiu despre ce vorbesti ,dar spre final m-am pierdut ..
    vroiam doar sa iti spun ca da esti ironic uneori,dar ironiile tale sunt constructive(cel putin in cazul meu) si arogant chiar nu mi se pare ca esti..

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.probabil ai priceput oarecum de ce vorbesc, daca nu, iti explic ce nu ai inteles.
    2.Ai dreptate, e asa cum spui.Dar Vlad s-a schimbat radical in ultimii ani(cica).
    Fiecare ma caracterizeaza in felul lui, nu am nici o vina ca felul lui de a fi nu se intersecteaza deloc cu vreo urma de gandire. (cand pui pe cineva sa gandeasca, si nu poate, te umple de calitati daca intelegi ce vreau sa-ti spun)

    RăspundețiȘtergere